Debido a que vimos de actualizar a sección da páxina
web da biblioteca dedicada ás redes sociais, dedicamos este post a lembrar
información relativa a este tipo de fontes, así como a detallar as novas
incorporacións realizadas na páxina. Comezamos
contextualizando que na actualidade, as redes sociais son unha das principais
fontes de promoción para calquera institución, incluídas as bibliotecas. Julián
Marquina cita varios factores que fan que as bibliotecas estean nas redes
sociais: o acceso á información de maneira inmediata, o poder de compartir e
difundir, a interacción coa súa audiencia ou a visibilidade, entre outros.
Ata agora, na web da biblioteca
incluíamos unha listaxe de tódalas bibliotecas da UDC coas súas correspondentes
redes sociais, cuxo obxectivo nestas redes é dar a coñecer os servizos e
recursos que as bibliotecas poñen a disposición da comunidade universitaria, ademais
de transmitir o máis relevante que suceda (novas, proxectos, eventos…)
relacionado coa nosa universidade ou con entornos que resulten de interese.
Ademais disto, vimos de facer
unhas pequenas incorporacións: en primeiro lugar, e como curiosidade, incluímos
a ligazón a The
Internet in Real Time, unha web que permite coñecer cánto está a pasar en
Internet. Ao acceder a ela, preséntase
un contador de Gigabytes que vai indicando qué volume de datos circula por
Internet dende o momento que se chega á páxina, e a continuación mostra as
cifras de diversas redes sociais: números de post e “me gusta” de Facebook, tweets,
buscas en Linkedin, etc.
Tamén incluímos unha serie de ferramentas
para redes sociais que poden axudar a apoiar a nosa estratexia de promoción e
difusión. Algúns exemplos que engadimos na páxina son:
- Hootsuite, aplicación que permite
xestionar dende un mesmo lugar ata tres perfís de maneira gratuíta, programar
as publicacións ou xerar informes estatísticos.
- Slideshare: aplicación que permite cargar
presentacións, infografías ou documentos, os cales se poden compartir
posteriormente nas plataformas de redes sociais máis populares, aumentando así
a súa difusión.
- Issuu:
aplicación que permite converter publicacións corporativas en revistas
dixitais; moitas bibliotecas utilízaan para converter documentos a unha forma
de visualización interactiva que semella o paso das follas. Trataríase dunha
boa opción dentro das aplicacións que permiten aproveitar a difusión de
materiais de promoción como guías ou titoriais.
Por último, engadimos algúns manuais
de interese sobre redes sociais, que recollen pautas e consellos para regular a
participación neste tipo de redes. Todas estas novidades pódense consultar
nesta ligazón.
1 comentario:
I discovered your blog web site on google and check a couple of of your early posts. Proceed to maintain up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking ahead to reading more from you in a while!… online casino games
Publicar un comentario