lunes, 15 de octubre de 2018

As redes sociais nas bibliotecas: actualización da web


Debido a que vimos de actualizar a sección da páxina web da biblioteca dedicada ás redes sociais, dedicamos este post a lembrar información relativa a este tipo de fontes, así como a detallar as novas incorporacións realizadas na páxina. Comezamos contextualizando que na actualidade, as redes sociais son unha das principais fontes de promoción para calquera institución, incluídas as bibliotecas. Julián Marquina cita varios factores que fan que as bibliotecas estean nas redes sociais: o acceso á información de maneira inmediata, o poder de compartir e difundir, a interacción coa súa audiencia ou a visibilidade, entre outros. 

Ata agora, na web da biblioteca incluíamos unha listaxe de tódalas bibliotecas da UDC coas súas correspondentes redes sociais, cuxo obxectivo nestas redes é dar a coñecer os servizos e recursos que as bibliotecas poñen a disposición da comunidade universitaria, ademais de transmitir o máis relevante que suceda (novas, proxectos, eventos…) relacionado coa nosa universidade ou con entornos que resulten de interese.
Ademais disto, vimos de facer unhas pequenas incorporacións: en primeiro lugar, e como curiosidade, incluímos a ligazón a The Internet in Real Time, unha web que permite coñecer cánto está a pasar en Internet. Ao  acceder a ela, preséntase un contador de Gigabytes que vai indicando qué volume de datos circula por Internet dende o momento que se chega á páxina, e a continuación mostra as cifras de diversas redes sociais: números de post e “me gusta” de Facebook, tweets, buscas en Linkedin, etc.

Tamén incluímos unha serie de ferramentas para redes sociais que poden axudar a apoiar a nosa estratexia de promoción e difusión. Algúns exemplos que engadimos na páxina son:
- Hootsuite, aplicación que permite xestionar dende un mesmo lugar ata tres perfís de maneira gratuíta, programar as publicacións ou xerar informes estatísticos.
- Slideshare: aplicación que permite cargar presentacións, infografías ou documentos, os cales se poden compartir posteriormente nas plataformas de redes sociais máis populares, aumentando así a súa difusión.
- Issuu: aplicación que permite converter publicacións corporativas en revistas dixitais; moitas bibliotecas utilízaan para converter documentos a unha forma de visualización interactiva que semella o paso das follas. Trataríase dunha boa opción dentro das aplicacións que permiten aproveitar a difusión de materiais de promoción como guías ou titoriais.
Por último, engadimos algúns manuais de interese sobre redes sociais, que recollen pautas e consellos para regular a participación neste tipo de redes. Todas estas novidades pódense consultar nesta ligazón.

1 comentario:

raynnowui21 dijo...

I discovered your blog web site on google and check a couple of of your early posts. Proceed to maintain up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking ahead to reading more from you in a while!… online casino games