viernes, 6 de noviembre de 2009

ENQUISA DE SATISFACCION DE USUARIOS


O sistema universitario galego está moi interesado en coñecer a opinión dos usuarios das suas bibliotecas. En Vigo estase a desarrollar un sistema de enquisa virtual mediante o blog da Biblioteca; na biblioteca compostelana fíxose unha enquisa e se premiou aos alumnos con libros electrónicos nun sorteo; a UDC está interesada tamén no coñecemento dos seus usuarios.

O grupo de traballo da Carta de Servizos da Biblioteca da UDC está a traballar na elaboración dunha enquisa para valorar o servizos que presta a Biblioteca universitaria. O fin último da enquisa é compendiar os compromisos de calidade que se asumen con respecto a ditos servizos,
Neste sentido, a carta de servizos persegue un dobre obxectivo: Facilitar información aos usuarios sobre os cometidos do servizo e sobre o nivel de calidade que poden esperar del ; e comprobar o grao de cumprimento por parte do servizo dos compromisos que asume e fomentar a mellora continua a partir do grao de satisfacción dos usuarios.

No hay comentarios: