viernes, 16 de octubre de 2020

Xestións en liña na biblioteca da UDC


O Servizo de Biblioteca da UDC ofrece a posibilidade a través da súa páxina web de que as persoas usuarias realicen determinados trámites en liña sen necesidade de pasar pola biblioteca. Aínda que hai xestións que xa levan tempo instauradas, outras implantáronse ou adaptáronse como consecuencia da Covid19, como é o caso da cita previa para determinados servizos. Actualmente, só é necesaria para o estudo ou consulta en sala nalgunhas bibliotecas da universidade.

Unha das ferramentas de gran interese para os/as usuarios/as é O meu rexistro, que dá acceso a distintos trámites: consultar e renovar os préstamos, reservar documentos, consultar e cancelar as reservas, gardar e consultar o historial de lectura (permite saber qué documentos se tiveron en préstamo no pasado), acceder á consulta do catálogo, gardar as buscas preferidas, solicitar alertas por correo electrónico de novas incorporacións ao catálogo, así como crear listaxes con documentos do catálogo que lles interesen. Ademais, por mor da pandemia da Covid19, na actualidade é necesario reservar a través de O meu rexistro aqueles títulos, tanto dispoñibles como prestados, que se queren levar en préstamo. As persoas usuarias recibirán un correo electrónico indicándolles cando poden ir a recoller os documentos. Neste vídeo ou nesta presentación podedes consultar o procedemento para a reserva dos documentos.

No que respecta ás persoas que non son membros da comunidade universitaria da UDC, poden solicitar en liña o carné de usuario/a externo/a para poder acceder ao servizo de préstamo.

Outro trámite que se realiza en liña son as solicitudes do servizo de préstamo interbibliotecario, que ten como obxectivo localizar e solicitar a outras bibliotecas fóra da UDC aqueles documentos (orixinais ou copias) que non forman parte das coleccións das bibliotecas da nosa universidade. Neste pequeno manual pódese consultar o proceso para darse de alta neste servizo, e cada petición que se queira facer realizarase vía web a través deste formulario.

A biblioteca tamén ofrece tres formularios en liña para atender diversas cuestións:

- Contacta coa biblioteca: para consultas, dúbidas, queixas ou suxestións sobre o servizo ou sobre algunha das bibliotecas.

- Solicitude de adquisicións: para solicitar a compra dunha obra que consideredes necesaria na colección da biblioteca.

- Petición dunha procura bibliográfica: para solicitar axuda na busca de información para os vosos traballos de aula, o TFG/TFM ou os traballos de investigación.

Ademais de a través destes formularios, tamén podedes contactar con nós por correo electrónico, por teléfono ou polas nosas redes sociais. Todos estes trámites que citamos tédelos dispoñibles na sección Xestións en liña da nosa páxina web.

Rematamos esta entrada lembrándovos que á parte destes trámites online de carácter xeral, non debedes esquecer a gran cantidade de recursos de información, tanto gratuítos como contratados pola biblioteca, aos que podedes acceder en liña a través da nosa páxina web.  

No hay comentarios: